22 Ekim 2015 Perşembe

KORKMA..k

Allahım ben korkuyordum ve şunu fark ettim aslında bütün insanlar korkar genellikle.
Bu çok normal çünkü biz insanız ve korkmakta bizlere has sevinmek,güvenmek,mutlu olmak gibi.

Ama hazır olmak bambaşka galiba,insan hazır değilse korkuyor anladığım kadarıyla ve bende korktum.

korktum çünkü nedenini bilmiyorum
ummadığımız anda beklenmedik bir sesi uzun yıllar sonra duymak acı verebilir,canını sıkabilir.
seni telaşa düşürüp elini ayağını birbirine dolayadabilir çoğu zaman nefesini keser ve tir tir titrersin korkudan.
Bu korku sanıldığı gibi öyle alelade bir korku hali değil ama.

Sesini duyunca yüreğinin derinliklerinde anlatılmaz hissi yaşatan yumruk gibi bogazına oturan içini titretip serseme çeviren türden bir korku insanın nefesini keser.

Nefesini böylesine kesip,bütün bedenini zangır zangır titreten bu korkunun sebebi belki sevgi belki de aşk bilinmez anlatılamaz öyle kolay kolay da.

Hayattan beklentilerimiz var ve tabi ki çokça isteklerimiz.Kimi gerçekleşti çok mutlu olduk kimi bizi hayal kırıklığına uğrattı.Ama zaman öyle ya da böyle hızlıca geçip gitti.Ve biz pek çok şeyi unuttuk. Gerçekleşmediğinde ağlayıp zırladığımız pek çok şey için neden ağlamıştım ki ben buna diye pişman da olduk. 
Ama çoğu zaman unuttuk geçti gitti hepsi.
bir tek şey dışında ,,,,,
O bedenini zangır zangır titretip,korkudan nefesini kesen dışında.
işte orda hepimiz çakılıp kaldık..

Düşündük,düşündükçe üzüldük,üzüldükçe ağladık ..ağladıkta zırladıkta..çünkü biz unutamayanlardandık biz hakikaten sevenlerdendik sevginin en güzeli en fedakarıydı bizim ki.
işte çıkarsızca SEVMEK buydu biz bunu haykıramadık belki 
belki de bilmiyorum işte.
insan korkar mı sevmekten,insan korkar mı sesini duymaktan?
ben korkuyorum sesini duymaktan da,karşına çıkmaktan da.
çokta istiyorum 

insan korktugunu bu kadar ister mi? istiyor işte delilik bu.
Gözümü kırpmadan yanına gelesim var,bir yandan da oldukça uzaklara kaçasım senden.


İnsanların türlü türlü halleri olduğu gibi,Korkunun da türlü türlü halleri var ben bahsetmek isterim biraz.,,,,,....,,,,

mesela,

sevmekten korkmak,sesini duymaktan korkmak,karşısına çıkıp yüz yüze gelmekten korkmak,özlemekten korkmak,üç beş tuşa basıp seni seviyorum,seni özledim diye mesaj atmaktan korkmak,birlikte gittiğiniz yerlerden korkmak,birlikte yaptığınız şeylerden korkmak ve onu bunu geçelim de en kötüsü sevmekten bile korkmak var !   
'^+%&&/())===)(/&%+^'!!^+%&/

Biz aslına bakarsanız severken bile korkmanın türlü hallerini öğrendik.Kendimizi dizginleyip frene basıp durmayı.Ve sonuna kadar saçma sapan,gereksizce gurur yapmayı da öğrendik ve alayına kadar da o gurur yapılır.

ne elde edeceğiz sonunda koskoca bir HİÇ .....

ama korkmasaydık belki de çok şey kazanacaktık biz..

VE bunu öğrenemeyeceğiz ya bizi en çok korkutan da belki bu ,,,,,,,,,,

((zaman geçiyor ve sadece geçtiğiyle kalacak bize geriye kalansa sadece korkularımız,özlemlerimiz ve hiçe giden sevdamız olacak..))

bir de açarız sertap erener'den yanarım yanarım parçasını maziye yenilip,kaybolan ümide gençliğe ağlayadururuz..


https://www.youtube.com/watch?v=gvujqbH6lak






  !'^+%+^'!^+%&%^!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder